poniedziałek, 5 maja 2014

Prolog.





Uwaga! Opowiadanie zawiera wulgarne wyrażenia oraz mogą pojawić się sceny erotyczne nie odpowiednie dla osób poniżej 16 roku życia. Czytasz na własną odpowiedzialność!



„Przestajemy słuchać pewnych piosenek, nie wzruszamy się na filmach, podczas których zawsze płakaliśmy. Nie rozumiemy już naszych ulubionych cytatów, nie doszukujemy się głębi w kiedyś ważnych słowach. Coś innego nas dotyka, coś innego porusza, nasza wrażliwość się zmienia, inaczej postrzegamy świat. Dojrzewamy, dorastamy, zmieniamy się. Nie rozumiemy swoich dawnych decyzji, wyborów. Nie znamy już siebie sprzed kilku lat. Doroślejemy. I tego nie da się zatrzymać. Więc nie patrzymy w przeszłość, dajmy szansę jej odejść. Będzie dobrze, nawet jeśli wydaje się to dziś absurdalne. Będzie dobrze.”

Powyższe zdania idealnie opisują moje życie. Nazywam się Isabelle Collins i mogę udowodnić to, że życie w przeciągu dwóch lat może zmienić się tak bardzo, że czasem sama zastanawiam się, dlaczego jeszcze żyje. 

Zmiana mnie zaczęła się pod koniec liceum. Na moim ciele stopniowo zaczęły pojawiać się tatuaże, które niosły ze sobą różne historie odsunęłam kilku przyjaciół, którzy według mnie udawali moich przyjaciół. Została mi wtedy jedna przyjaciółka, z którą obecnie nie utrzymuje kontaktu. 

Za to moja przemiana psychiczna zaczęła się, gdy poszłam na studia i tam poznałam ludzi, którzy zmienili nie tylko mnie, ale cały mój świat. Szczególnie ta jedna osoba, która weszła z buciorami do mojego życia i mocno się w nim zagnieździła. 

Często ludzie zastanawiają się czy można odbić się z całkowitego dna, z którego prawdopodobnie nie ma już wyjścia… Ja też się zastanawiałam i do dziś się zastanawiam. Czy można odbić się z dna? Znów być szczęśliwym po tym wszystkim, co się przydarzyło? Czy można zapomnieć o piekle, które się przeszło i znów być w niebie? 
____________________________
Przedstawiam wam Prolog mojego Fanfiction "Happy Till Die". Mam nadzieję, że jakoś was zaciekawił. Zostawiajcie po sobie komentarze i polecajcie to Fanfiction jeśli tylko Wam się podoba. Pozdrawiam! :)

Opowiadanie jest pisane przeze mnie. Nie wolno kopiować oraz rozpowszechniać opowiadania bez mojej zgody.

7 komentarzy:

  1. świetnie się zapowiada :) czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne! x
    @lemonsprincess

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Cieszę się, że powróciłaś do pisania na długą metę, a przede wszystkim, że będzie to o 1D. Zapowiada się naprawdę szałowo, ale czego innego mogę się po tobie spodziewać. Jestem fanką Twojego pióra. Daj znać o nowy wpisie na kotku :) dream_girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zaczyna
    3maj się !
    @Zielona.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się naprawdę C I E K A W I E

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, fajne, informuj mnie o następnych częściach ;)
    Joasia z kotka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada sie fajnie polece cie na moim tt

    OdpowiedzUsuń